torsdag 28. februar 2008

Byrjinga


Javel folkens, etter meget interleilighetspress (les: Roger), har jeg besluttet å opprette min egen blogg. Dessuten føler jeg det har oppstått et misforhold når jeg er hensatt til å skrive mer eller mindre treffende kommentarer på venners blogger, men samtig må finne meg i å bli redigert og vingeklippet - i verste fall uthengt - på de samme sidene.

HERVED ERKLÆRER JEG DERFOR DENNE UBALANSEN FOR OPPHØRT!

Samtidig vil jeg benytte anledningen til å advare dere godtfolk; jeg vil minne om at jeg sitter på et overraskende stort arkiv av lite flatterende bilder (Nei, geipebildene var ikke tatt bare for morroskyld - de er behørig lagret og arkivert for fremtidig bruk og utpressing.) som vil bli brukt høyst ukritisk og egennyttig...
jeg har i denne sammenheng besluttet å offentlig gjøre ett bilde: -la det virke til skrekk og advarsel! Måtte det plage deres skjøre samvittigheter samt gjensøke deres våkne nattetimer... 

Ingen kommentarer: